Verzenden en Betalen

Heevis Levering Schema September tot en met November.

route november- februari

Levertijd:

Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, hanteren wij een levertijd van 1 á 2 werkdagen afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling. In verband met extra drukte kan de levertijd afwijken, in dit geval informeren wij u hierover via e-mail. 

Heeft u besteld voor 12.00 uur? Dan heeft u uw order de volgende dag in huis*: (mits in voorraad)

Levende dieren moeten minimaal 7 werdagen voor de levering besteld worden. (voor leverdatum levende dieren zie het bezorgschema)


Maandag voor 12.00 uur   Dinsdag in huis  
Woensdag voor 12.00 uur   Donderdag in huis  
Donderdag voor 12.00 uur   Vrijdag in huis  
Vrijdag voor 12.00 uur   Zaterdag in huis  

 

Letop: Bij levende have laten wij altijd weten wanneer u langs kunt komen. Voorraden van levende have veranderd te snel om de actuele voorraad voor 100% te kunnen bijhouden.


Bij de product informatie in onze webshop geven wij aan of een product op dat moment wel of niet op voorraad is. Wij proberen onze site zo actueel mogelijk te houden wat betreft de voorraad. Wilt u zeker weten of een product op voorraad is? Neem dan contact met ons op!

Wanneer het product niet voorradig is wordt in onze webshop aangegeven wat de levertijd van dit artikel is, mits op voorraad bij onze leverancier. Wij verzenden uw bestelling wanneer alle goederen bij ons binnen zijn. Wilt u een artikel toch eerder ontvangen, laat het ons dan weten!

 

Bij besteding vanaf € 50,00 is verzenden GRATIS , met uitzondering van:

  • Levende dieren, hiervoor wordt €28,75 berekend (alleen op zaterdag levering met eigen vervoerder)
  • Grote, zware en breekbare (glaswerk) artikelen

Onder grote, zware en breekbare artikelen vallen aquaria, terraria, meubels, grind, grote stukken hout etc. Deze artikelen worden per distributie (veilig transport) of per pallet verzonden en hebben aangepaste verzendkosten. Deze kosten vindt u hieronder en in het winkelmandje.

Pakketdienst:  € 4,95 (orders tot € 50,-)

Niet thuis? Als u niet thuis bent wordt het pakket in eerste instantie afgeleverd bij de buren. Hiervan wordt u op de hoogte gebracht door middel van een notitie in uw brievenbus. Wanneer u dit niet wenst, graag dit vermelden bij uw order. Zijn de buren ook niet thuis? Dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nog eens aanbieden.

 

Bezorg voorwaarden levende have:

Bij geen aanwezigheid op de doorgegeven bezorgdatum, worden de bezorgkosten altijd in rekening gebracht.

Annuleren moet minstens 24 uur voor de leverdag gemeld worden, anders worden de verzendkosten in rekening gebracht

De bezorgkosten voor levende dieren zijn altijd €28,75 per zending ongeacht de ordergrootte.

Levering uitsluitend binnen Nederland en een gedeelte België (met uitzondering van de eilanden).

Op de bezorg-datum dient tussen 08.00 uur en 20.00 uur altijd iemand aanwezig te zijn om de dieren in ontvangst te nemen.

De tijdindicatie kunnen wij de vrijdag van te voren doorgeven.

De ontvanger van de dieren is minimaal 16 jaar (legitimatie verplicht).

Bij DOA (Dead on arrival) crediteerd Heevis áltijd het betaalde bedrag van het dier. Het is niet mogelijk om een dier na te leveren. In geval van DOA stuur een foto van het dier naar webshop@heevis.nl

Er kunnen geen rechten worden ontleend aan doorgegeven voorraden of bezorg-datums. Door een bestelling te plaatsen accepteert u onze leveringsvoorwaarden.

 

Let op! Niet alle dieren op onze site zijn toegestaan in Belgie. Dit door de Vlarem wetgeving. Check voor je de bestelling plaatst, of het gewenste dier toegestaan is. (hier is een Belgische positieflijst voor) 

Palletzendingen:

Aquaria, terraria etc. van 30 cm tot 80 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 35,00.

Aquaria, terraria etc. van 80 cm tot 100 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 45,00.

Aquaria, terraria etc. van 100 cm tot 120 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 55,00.

Aquaria, terraria etc. van 120 cm tot 150 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 75,00.

Aquaria, terraria etc. van 150 cm tot 200 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 85,00.

Voor palletzendingen moet er gegarandeerd iemand thuis zijn. Daarnaast dient het bezorgadres goed bereikbaar te zijn met een vrachtauto.

 

Eigen vervoer:

Wij hebben ook een eigen bezorgdienst. Die bezorgkosten bedragen €35,00. Wij plannen u dan in voor een bezorgdag in het weekend.

 

Verzendkosten België: 

Pakketdienst:  € 9,95

Niet thuis? Als u niet thuis bent wordt het pakket in eerste instantie afgeleverd bij de buren. Hiervan wordt u op de hoogte gebracht door middel van een notitie in uw brievenbus. Wanneer u dit niet wenst, graag dit vermelden bij uw order. Zijn de buren ook niet thuis? Dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nog eens aanbieden.

 

Palletzendingen:

Aquaria, terraria etc. van 60 cm tot 120 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 80,00.

Aquaria & terraria vanaf 150 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 120,00 (i.v.m. de afmetingen).

Voor palletzendingen moet er gegarandeerd iemand thuis zijn. Daarnaast dient het bezorgadres goed bereikbaar te zijn met een vrachtauto.

 

Betalingsmogelijkheden:

PayPal:
Betaal met uw creditcard of PayPal-account! PayPal is wereldwijd een populaire en veelgebruikte manier van online betalen. Via een persoonlijk (en gratis) account, kunt u uw online aankopen direct online betalen via creditcard, bankoverschrijving of uw PayPal-saldo. Dit kan ook vanaf de mobiele telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- of creditcardgegevens. Een PayPal betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.

iDeal:
iDeal is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij online shoppers. iDeal maakt het mogelijk om via de eigen vertrouwde bankomgeving te betalen. Het maakt niet uit bij welke Nederlandse bank u een rekening heeft. iDeal ondersteund alle banken. Een iDeal betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.

Overboeking:
Via een overboeking kunt u, op een door u uitgekozen moment, in uw eigen betrouwbare bankomgeving betalen. Wanneer u kiest voor een overboeking wordt u direct doorverwezen naar het betaalscherm van Pay.nl. Op dit scherm ziet u alle informatie die nodig is voor het betalen van de order. Wilt u de betaling op een later moment uitvoeren? Dan kunt u uw e-mailadres achterlaten. Er wordt dan automatisch een e-mail verzonden met beknopte informatie over de order en alles wat nodig is om de betaling te voldoen. Zodra de betaling bij Pay.nl is binnengekomen wordt de status van uw order automatisch bijgewerkt, ontvangt u een e-mail dat wij uw betaling hebben ontvangen en gaan wij uw order verwerken. In vergelijking met PayPal of iDeal kan het verwerken van uw bestelling 1 á 2 dagen langer duren. 
(Het is bij een betaling via overboeking belangrijk dat u de juiste informatie overneemt. Stel dat het betalingskenmerk niet volledig of onjuist wordt ingevuld, dan kan dat vertraging opleveren.)