Deltec Skimmers

Beschikbaarheid: 1 -3 werkdagen

€ 299,00

* Verplichte velden

Deskundig advies
40 jaar ervaring

Grote Winkel
500m2 Winkeloppervlak

Maatwerk
Projecten naar uw wens

Scherp geprijsd
Door voordelige inkoop

Groot assortiment
Meer dan 4000 producten!


Productbeschrijving

Details

De nieuwe innovatieve eiwitafschuimer van Deltec.

De Deltec 'i' DC pomp en 'ix' AC-pomp serie eiwitafschuimers bevatten een nieuw noodoverloopsysteem dat voorkomt dat de opvangbeker overloopt in het geval dat het waterpeil van het reservoir plotseling de gespecificeerde waterdiepte van de skimmers overschrijdt of de luchtinlaat wordt geblokkeerd.
Naarmate het waterniveau stijgt in de eiwitafschuimer, wordt de luchttoevoer naar de pomp automatisch uitgeschakeld via de noodoverloop, waardoor de kans kleiner wordt dat de beker overstroomt als het waterniveau zou stijgen als gevolg van een storing in de retourpomp.

De nieuwe protien-skimmers bevatten ook minimum- en maximumniveausignalering op de uitlaatleidingen voor eenvoudige installatie.

Het voetplaatontwerp met 'dubbele bodem' zorgt ervoor dat water het eiwitafschuimlichaam in een holte binnen de voetplaat en in de geïntegreerde niveaubewakingsbuis en de noodoverloopbuis kan komen.
Deze nieuwe ontwerpfunctie zorgt ervoor dat water het eiwitafschuimlichaam op het laagste punt verlaat, waardoor de kans dat er microbellen ontsnappen sterk vermindert, waardoor de contacttijd van lucht en water toeneemt en ook het lawaai en de turbulentie binnen verminderen.

Vanwege ophoping van afval en de opbouw van calciumcarbonaat moeten eiwitafschuimerpompen over het algemeen presteren in een ruwe omgeving en moeten ze regelmatig worden schoongemaakt om goed te blijven functioneren.
Met dit in gedachten heeft Deltec een snel gereedschapsloos verwijderingssysteem voor de pomp ingebouwd dat eenvoudige demontage mogelijk maakt


Eigenschappen: 
- Nieuw voetplaatontwerp waarmee water door de voetplaat kan terugkeren om ontgassing te bevorderen en turbulentie in de skimmer te verminderen
- Zeer efficiënt cilinderlichaam
- Nieuw door Deltec ontwikkeld noodoverloopsysteem met waterniveau-indicator
- Fluisterstille werking
- Extreem laag stroomverbruik
- Snel en eenvoudig verwijderen van de pomp
- Vaste AC-pomp (bij de "ix" modellen) / Variabele instelbare DC-pomp (bij de "i" modellen)


Specificaties:

Deltec 600ix/i
- Geschikt voor aquariums van 200 tot 600 liter
- Verbruik: 11 watt
- Afmetingen: 22x14x51cm
- Deltec Pomp: DCC2 (i) / DCS400 (ix)
- Voor sumps met 15 tot 25 cm water level

Deltec 1000ix/i
- Geschikt voor aquariums van 500 tot 1000 liter
- Verbruik: 13 watt
- Afmetingen: 24x15,5x52cm
- Deltec Pomp: DCC2 (i) / DCS600 (ix)
- Voor sumps met 15 tot 25 cm water level

Deltec 1500i
- Geschikt voor aquariums van 700 tot 1500 liter
- Verbruik: 22 watt
- Afmetingen: 27,5x18,5x58cm
- Deltec Pomp: DCC3
- Voor sumps met 15 tot 25 cm water level

Extra informatie

Extra informatie

Levertijd 1 -3 werkdagen

Beoordelen

Schrijf uw eigen review

U plaatst een review over: Deltec Skimmers

Verzendinformatie

Levertijd:

Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, hanteren wij een levertijd van 1 á 2 werkdagen afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling. In verband met extra drukte kan de levertijd afwijken, in dit geval informeren wij u hierover via e-mail. 

Heeft u besteld voor 12.00 uur? Dan heeft u uw order de volgende dag in huis:

Maandag voor 12.00 uur   Dinsdag in huis  
Woensdag voor 12.00 uur   Donderdag in huis  
Donderdag voor 12.00 uur   Vrijdag in huis  
Vrijdag voor 12.00 uur   Zaterdag in huis  

 

Bij de product informatie in onze webshop geven wij aan of een product op dat moment wel of niet op voorraad is. Wij proberen onze site zo actueel mogelijk te houden wat betreft de voorraad. Wilt u zeker weten of een product op voorraad is? Neem dan contact met ons op!

Wanneer het product niet voorradig is wordt in onze webshop aangegeven wat de levertijd van dit artikel is, mits op voorraad bij onze leverancier. Wij verzenden uw bestelling wanneer alle goederen bij ons binnen zijn. Wilt u een artikel toch eerder ontvangen, laat het ons dan weten!

 

Verzendkosten Nederland:  

Bij besteding vanaf € 50,00 GRATIS verzendkosten, met uitzondering van grote, zware en breekbare artikelen! 

Onder grote, zware en breekbare artikelen vallen aquaria, terraria, grind, grote stukken hout etc. Deze artikelen worden per distributie (veilig transport) of per pallet verzonden en hebben aangepaste verzendkosten. Deze kosten vindt u hieronder en in het winkelmandje.

Pakketdienst:  € 4,95 (orders tot € 50,-)

Niet thuis? Als u niet thuis bent wordt het pakket in eerste instantie afgeleverd bij de buren. Hiervan wordt u op de hoogte gebracht door middel van een notitie in uw brievenbus. Wanneer u dit niet wenst, graag dit vermelden bij uw order. Zijn de buren ook niet thuis? Dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nog eens aanbieden.

Distributie zendingen (veilig transport):  € 9,95

Wanneer een artikel breekbaar is en veilig transport nodig heeft brengt dit extra kosten met zich mee, in dit geval zijn de kosten voor de verzending € 9,95 ongeacht het totaalbedrag van de order. 

Palletzendingen:

Aquaria, terraria etc. van 60 cm tot 120 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 35,00.

Aquaria & terraria vanaf 150 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 75,00 (i.v.m. de afmetingen).

Voor palletzendingen moet er gegarandeerd iemand thuis zijn. Daarnaast dient het bezorgadres goed bereikbaar te zijn met een vrachtauto.

 

Verzendkosten België: 

Pakketdienst:  € 9,95

Niet thuis? Als u niet thuis bent wordt het pakket in eerste instantie afgeleverd bij de buren. Hiervan wordt u op de hoogte gebracht door middel van een notitie in uw brievenbus. Wanneer u dit niet wenst, graag dit vermelden bij uw order. Zijn de buren ook niet thuis? Dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nog eens aanbieden.

Distributie zendingen (veilig transport):  € 19,95

Wanneer een artikel breekbaar is en veilig transport nodig heeft brengt dit extra kosten met zich mee, in dit geval zijn de kosten voor de verzending € 19,95 ongeacht het totaalbedrag van de order.

Palletzendingen:

Aquaria, terraria etc. van 60 cm tot 120 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 80,00.

Aquaria & terraria vanaf 150 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 120,00 (i.v.m. de afmetingen).

Voor palletzendingen moet er gegarandeerd iemand thuis zijn. Daarnaast dient het bezorgadres goed bereikbaar te zijn met een vrachtauto.

 

Betalingsmogelijkheden:

betaalmethodes

PayPal:
Betaal met uw creditcard of PayPal-account! PayPal is wereldwijd een populaire en veelgebruikte manier van online betalen. Via een persoonlijk (en gratis) account, kunt u uw online aankopen direct online betalen via creditcard, bankoverschrijving of uw PayPal-saldo. Dit kan ook vanaf de mobiele telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- of creditcardgegevens. Een PayPal betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.

iDeal:
iDeal is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij online shoppers. iDeal maakt het mogelijk om via de eigen vertrouwde bankomgeving te betalen. Het maakt niet uit bij welke Nederlandse bank u een rekening heeft. iDeal ondersteund alle banken. Een iDeal betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.

Overboeking:
Via een overboeking kunt u, op een door u uitgekozen moment, in uw eigen betrouwbare bankomgeving betalen. Wanneer u kiest voor een overboeking wordt u direct doorverwezen naar het betaalscherm van Pay.nl. Op dit scherm ziet u alle informatie die nodig is voor het betalen van de order. Wilt u de betaling op een later moment uitvoeren? Dan kunt u uw e-mailadres achterlaten. Er wordt dan automatisch een e-mail verzonden met beknopte informatie over de order en alles wat nodig is om de betaling te voldoen. Zodra de betaling bij Pay.nl is binnengekomen wordt de status van uw order automatisch bijgewerkt, ontvangt u een e-mail dat wij uw betaling hebben ontvangen en gaan wij uw order verwerken. In vergelijking met PayPal of iDeal kan het verwerken van uw bestelling 1 á 2 dagen langer duren. 
(Het is bij een betaling via overboeking belangrijk dat u de juiste informatie overneemt. Stel dat het betalingskenmerk niet volledig of onjuist wordt ingevuld, dan kan dat vertraging opleveren.)

Garantie

Garantie

Heb je een product aangekocht bij Heevis.nl en blijkt het defect te zijn? Dat gaan we voor je oplossen. Een product moet die eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat je er van mag verwachten.

Dat betekent dat een product, bij normaal gebruik, tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan zal heevis.nl het product herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Indien ook dit niet mogelijk blijkt ontvang je het aankoopbedrag terug.   

Indien het product al langere tijd zonder problemen gebruikt is, wordt niet het gehele aankoopbedrag vergoedt. Bij reparatie geldt dat kosten zal berekenen als de levensduur van het product door de reparatie verlengd wordt.

Als het product 'niet normaal' gebruikt is of als er sprake is van normale slijtage dan geldt bovenstaande niet.  
 

Binnen hoeveel dagen mag ik een bestelling terugsturen?

Je mag (bijna) alle producten die via heevis.nl zijn gekocht terugsturen binnen 14 kalenderdagen. Geef dit binnen 14 dagen na ontvangst aan via de klantenservice. Lees hieronder hoe je het pakket moet terugsturen.   

Onder welke voorwaarden mag ik terugsturen?

Je kunt een product terugsturen wanneer het product aan onderstaande voorwaarden voldoet:

- Het product is verkoopbaar;
- Het product is compleet;
- Het product is in originele verpakking, voor zover mogelijk;
- Het product is niet speciaal voor jou gemaakt (maatwerk producten zoals: aquaria en terraria);

Ook een beschadigd product mag retour gezonden worden. Heevis.nl kan in dat geval kosten in rekening brengen naar gelang de mate van de schade.  


Let op: Gelieve niet zelf een product 'herstellen' zonder toestemming van heevis.nl
Neem bij twijfel gerust contact op met onze klantenservice via de telefoon: 040-2510677 of e-mail naar: info@heevis.nl

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Als je een product wilt terugsturen, vragen wij om bovenstaand retourformulier te gebruiken. Je kunt deze uitprinten, invullen en bij de verpakking doen.

Vervolgens stuur je het pakket retour naar:

Heevis

T.a.v.: Heevis.nl - Retouren

Schootsestraat 138

5616RH Eindhoven 

 

Wat kost een bestelling terugsturen?

Wanneer je zelf het pakket naar ons opstuurt, zijn de betaalde verzendkosten voor eigen rekening.

Voor tarieven kijk op: http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/

Ik heb een verkeerd of een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Wanneer je een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen, vragen wij om contact op te nemen met de klantenservice. We overleggen samen wat de beste oplossing is.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer een product retour gestuurd is, zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen, vanaf de retourmelding, het bedrag op je rekening terugstorten. Hoe je je geld terugkrijgt, is afhankelijk van hoe je de bestelling betaald hebt.

- iDEAL: het bedrag wordt op je rekening teruggestort
- PayPal: het bedrag wordt op je PayPalrekening teruggestort
- Creditcard: het bedrag wordt teruggestort op je creditcardgerekening. Voor meer informatie, neem contact op met je creditcardmaatschappij
- Achteraf betalen: het bedrag wordt op je rekening teruggestort. Of indien nog niet betaald binnen 14 kalenderdagen wordt de aankoop ontbonden (meld dit wel bij de klantenservice, om aanmaning te voorkomen!). 

Kan ik een product ruilen in de winkel?

Alles wat je besteld hebt via heevis.nl kan je zonder problemen ruilen of terugbrengen in de winkel in Eindhoven. Ook hiervoor geldt dat deze producten voldoen aan de retourvoorwaarden.

Ik heb een klacht over een product of dienstverlening

Je hebt een klacht. Sorry dat we je niet naar tevredenheid geholpen hebben. We lossen jouw klacht natuurlijk graag op.

Dit gaat het snelst als je contact opneemt met onze klantenservice of maak gebruik van onderstaand contactformulier. Geef aan dat je een klacht hebt en vermeld je bestelnummer.

De klantenservice is zowel per mail als telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterst binnen drie dagen aan u terugkoppelen hoe we je klacht op gaan lossen.